Söndag- 4 Mars

Hej blogg!
Hade det riktigt trevligt i fredags & lördags, åkte som sagt till Sofie i Örebro. Ifredags gjorde vi iordning tacos och sen blev det utgång. Träffade lite allt möjligt folk där, kul att komma bort från Katrineholmfolket, men träffa några av mina gamla kompisar på krogen, så det var riktigt trevligt!
I Lördags gjorde vi iordning oss för sedan tog vi bussen till Marieberg, där blev det shopping! Jag har shoppat så mycket att jag inte vågar kolla hur mycket pengar jag har kvar.. Så illa kan det gå! Vi åkte ifrån Marieberg ca 18 och åkte till tågstationen eftersom mitt tåg gick 19:10. Tåget var inte alls försenat, så himla skönt utan allt flöt på! Var hemma i staden ca 20.30, då tog jag cykeln och cyklade hem och kolla på andra chansen. Jag är faktiskt besviken på alla låtar som har varit med iår.. Ingen har varit "woow". Efter andra chansen blev det film och sedan sängen med nya sängkläder, underbart^^

Idag vakna jag för en gång skull kl 10. Skönt med sovmorgon!!
Nu har jag precis gjort en fläta i mitt hår, lite senare ska jag hem till Julia för att mysa med henne, hon blir ju 20 år på tisdag. Ja så ser mitt liv ut, hoppas erat ser lika bra ut!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0