Onsdag- 14 Mars

Hej!
Nu är jag hemma och vilar upp mig, jag jobba ju 07.30 - 11, och nu ska jag äta och ta det lugnt till mitt nästa pass som börjar 13.30. Så ikväll slutar jag kl 17.00. Då ska jag och mamma ha en mysig kväll tillsammans eftersom det bara är vi hemma. Hela den här veckan kommer jag jobba, även helgen + måndag. Så några slantar kommer jag släpa hem! :) jag bosätter mig där nu! Men det är okej för mig för jag trivs. Jag jobbar ju inte så länge på dagarna, det blir ju kortpass så jag ser inga problem med att jobba så mycket.

Jag och hunden har precis kommit innanför dörren, vi tog en promenad i det fina vädret! Synd bara att det ska blåsa.. det blir rätt kallt då. 
Förövrigt; min dator är fortfarande trasig så ni vet!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0