Lördag- 31 Mars

Ibland blir jag så arg på mig själv, vet ni vad jag nu har ställt till det med?
Jag råka radera alla mina bilder på min kamera!! Ibland undrar jag faktiskt över mig själv. Det var tur att jag hann lägga över alla mina bilder på datorn. Det var ju tvärtom för mig för några månader sen. Då gick min dator sönder och då var det tur att jag hade bilder kvar på min kamera. Men nu är datorn tillbaka iallafall och innan jag råka ta bort allt på kameran så hann jag lägga in mina kamerabilder på datorn. Tackgodegud!
Vill inte förlora underbara bilder som jag har tagit med mina händer, det är därför dom är så fina :)

Har inget mera att säga, förutom att jag ska plocka iordning mitt rum & dona litegrann!
Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0