Fredag- 9 Mars

Hej!
Nu sitter jag här igen, jag måste försöka hitta en dator när jag ska blogga för att uppdatera er om mitt intressanta liv!
Idag har jag jobbat 06 - 14.30, cyklade hem i blåsten efter jobbet. Det var ärligt talat motvind hela vägen hem och det tog ovanligt långtid att cykla, det är så irriterande när man vill komma hem fort. På vägen hem svängde jag in till affären och köpte med mig dipp, grönsaker och en stor cola. Så ikväll blir det mys och det är väldigt behövligt! Har även besökt duschen och använt mig av hårinpackning så nu har jag precis kommit ut ur duschen och fått på mig myskläder för kvällen. Bara en varm skön dusch blir jag glad av! Kvällsmaten kommer bestå utav pizza också, haha. Jag tror inte den här kvällen kan bli bättre!
Nu vill jag bara att mina föräldrar ska komma hem och mysa med mig ♥
Hoppas ni också får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0