Fredag- 2 Mars

Idag är jag ledig från mina två jobb :) Idag ska jag till Örebro och träffa Sofie ♥
Det är lite nervöst när man måste göra ett byte i Hallsberg för att sedan komma till Örebro. Jag är inte så van att åka tåg, speciellt inte åka tåg själv. Men antar att jag kommer hitta, jag är rätt duktig på det sättet. 13.26 går tåget från Katrineholm och det är beräknat att vara i Örebro 14.58. Så tänk på mig dom här tiderna är ni snälla. Sen när man vakna upp imorse och såg det här vädret, man kan inte bli gladare tror jag! Hoppas det är lika fint i Örebro när jag kommer fram.
Nu är det så att jag måste gå och packa min väska .
Ha en trevlig helg gott folk, för det kommer jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0