Dagens funderingar

En sak  har jag aldrig förstått mig på. När man har ett förhållande på facebook varför ska man hålla på att skriva "jag älskar dig" öppet till varandra för? Jag undrar, varför ska man skriva så alla kan läsa det? Det räcker väl att skriva det enbart till den personen. Man vill väl visa alla på facebook att man tycker om varandra, men det förstår man väl redan?! Jag förstår det iallafall, jag drar inte alla över en kant bara för att jag tycker så. Och om man skaffar ett förhållande så tycker man om den personen? Det säger sig själv..
Jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med någon som jag inte skulle tycka om, det är klart som fan att man gillar varandra när man har ett förhållande.
Så min fundering är; Varför skriva det till varandra så alla på facebook kan läsa istället för att bara säga det till den personen som man håller kär?
Är man ute efter att folket på facebook ska trycka på gilla knappen, eller vill man bara att folk ska kommentera gulliga saker? Hmm? Uppmärksamheten.nu

Sen kan jag säga er att jag själv har gjort det här när jag hade ett förhållande. Så jag är lika mycket inblandad i det här. Inget negativt skrivet utan det är bara en fundering.
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0