Fredag- 15 Juni

 
Hej eller godmorgon.
Har precis vaknat, jag tog en rejäl sovmorgon idag och det förtjänade jag efter 7 dagar i rads arbete. :) Men iallafall. det blev även sent igår så det var en lättförtjänt sovmorgon. Jag träffa underbara Julia igår. Vi gick promenad, lagade så god mat tillsammans, såg på pirates filmen, bakade, och ja, bara hade det bra. ♥


Lägger som vanligt in gamla bilder på mina vänner, men har man inga andra kort så vad ska man göra? Inte varje dag man sin kamera med sig, och min mobil suger ju :p



Idag har jag inget planerat förrän 15.00. Då blir det åka och handla med mamma och finaste. Jag är hundvakt både lördag och söndag så måste ha mat i min lilla mage dom här dagarna.
Sen var det så typiskt att jag fick sms igår från min kära arbetskamrat och hon undra om jag kunde jobba på lördag 07.00 - 16.00. Jag är ju så snäll och har svårt att säga nej fast jag vet om att jag ska vara hundvakt imorgon. Så jag sms tillbaka att jag kunde, ofc. Men jag har ju två veckor ledigt så vafan, vet aldrig när dom frågar. Börjar mitt sommarjobb v 27. Så nu har jag redan ordnat en hundvakt som kan gå ut med våran lilla Nellie imorgon. Sköönt!

Ja annars då, dom har gjort om bloggen, det är bäst att man kollar runt här så man hittar allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0