Måndag- 23 Juli

Tänkte berätta litegrann om min helg.
I fredags jobba jag 07.00 - 14.00. Riktigt skönt att sluta tidigt :) Åkte hem efter jobbet och bytte om, sedan åkte jag hem till Sofie och myste med henne. Vi gick och handlade fika och prata, underbart!
Sedan åkte jag hem och åt grillat med familjen:)
Lördag: Kom mamma och pappa och sa hejdå till mig, sedan åkte dom iväg på deras lilla semester. Så jag blev hundvakt. Stack och jobba 16.00 - 21.00, kom sen hem och gick ut med hunden.
Söndag: Vilodagen, inge jobb, kunde bara ta det lugnt, så det blev att fixa tvätten och bara njuta. Men såklart drabbades jag av sån vidrig migrän. Fyfan! Blev att ligga i sängen och tycka synd om mig själv.
 
Idag mår jag bättre, har inte ont i huvudet än..  Snart ska jag gå och väcka hunden som fortfarande ligger i sängen och snarkar. Det blir en promenad med henne.
Ikväll blir det att jobba, kl 14.00 - 21.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0