Måndag- 9 Januari

Sitter och väntar på posten ska komma med mina kläder som jag har beställt, så går det när man hittar saker man vill ha, man klickar såklart hem det. Och jag tror att posten är här vilken sekund som helst och jag hoppas verkligen dom här kläderna kommer passa, då kommer jag bli väldigt glad!
Jag har verkligen lust att åka till Stockholm eller Norrköping och shoppa, för jag behöver bl a ett par svarta byxor och jag törs inte beställa genom Internet för det blir oftast fel och att det inte passar, bara jobbigt att skicka fram och tillbaka. När det gäller tröjor och klänningar är jag säker på storleken jag har, men byxor är  ju problemet. Och ja, jag har kollat in H&M och deras svarta jeans sitter inte sådär perfekt på mig som jag vill att dom ska göra... Det tråkiga är att åka själv och shoppa.. någon som är intresserad, så är det bara att höra av sig! För jag vill åka ganska snart.
Fast nu måste jag springa härifrån, har några ärenden att göra nu ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är intresserad! Jobbar du varje dag nästa vecka? Kan annars måndag, tisdag eller fredag, och helgen :)

2012-01-13 @ 12:22:00
Postat av: MALIN

Jag jobbar varje dag nästa vecka men vad jag vet kommer jag sluta tidigt varje dag då. Ska kolla upp vilken dag som passar bäst.

Har min gissning på vem det är, så vem är det? :P

2012-01-13 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0