Torsdag- 19 Januari

Hej bloggen!
Kul att se att många har hittat hit, inte för att jag vill ha många läsare men det kan vara trevligt iallafall. Jag får faktiskt skylla mig själv när jag länkar bloggen på facebook lite då och då. Men sist då var de så att jag ville visa bilderna från i lördags och det var riktigt många som tittade in. Det har varit många sen dess som har läst efter. Nåväl, annars så har jag jobbat på den här veckan, sista dagen på jobbet imorgon. Lite tråkigt måste jag säga, för jag trivs faktiskt där jag är. Synd att man inte vet om man ska jobba mer, vet ju inte nästa gång dom kommer ringa mig. Jag bara hoppas på de bästa.

Nu kom jag precis ur duschen, ska lägga mig i sängen och kolla på film hade jag tänkt. Min matlåda är även fixad så behöver inte bekymra mig om mat imorgon heller, strålande! 
Hehe hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0