Tisdag- 17 Januari

Tja!
Har precis kommit ur duschen, inatt känner jag på mig att jag kommer sova gott. Kan vara att jag har gått hela långa dagen idag! Min dag börja med att jag jobba kl 06.00, kommer dit och får veta att jag ska vara själv en liten stund på Linden, men visst det går ju bra. Packar min städvagn och drar dit. När jag kommer fram så upptäcker jag att jag inte har några nycklar med mig. Går tillbaka till städcentralen och kollar på listan om vilken nyckel jag ska ta. Där kom paniken, det stod inte vilken nyckel jag skulle ta.
Går och letar upp städfolket men ser inte en enda människa! Går tillbaka till städcentralen för att minnas nyckeln, har liksom haft den förut i handen (Folk har bara sträckt fram nyckeln framför mina ögon förut). Tillslut kom jag på vilken färg den hade, men det fanns flera med samma färg! Iallafall så chansade jag på en nyckel och gick upp till Linden och försiktigt tryckte i nyckeln i hålet, och vet ni vad? DEN PASSA! Jag blev så glad, men hade förlorad ca 20 minuter på den jävla nyckeln.
Men annars har allt gått bra på jobbet, jag slutade ca 13.00. Då begav jag mig till tågstationen och satte mig där för att invänta på Emma. Sen kom mitt cola sug, gick därför till pressbyrån för att köpa mig en liten burk cola.


Där kosta den 14 spänn, aldrig! Gick därför till Norr och köpte colan där istället, 11 kr... dyrt men bättre det än 14 kr. Sen mötte jag upp Emma och vi tog tåget till Norrköping för att shoppa! :)
Jag köpte ett par jeans, ett linne, 2 tröjor och ett träningslinne.
Sen blev det lite käk där och kaffe, usch va sur jag är på Mcdonalds kaffe... deras muggar borde dom byta ut. Fick ju kaffe överallt på mig, inte kul!
Sen när vi skulle gå tillbaka till tågstationen beställer vi biljetter 18.34, tåget vi skulle åka med till Katrineholm skulle gå 18,34, vilket flyt vi hade då! ;) Ibland har man tur! När vi kom fram till våran lilla stad, tog vi oss en promenad hemåt! Som sagt, gått hela dagen :)
Men nu ska jag gå och göra mig en matlåda till jobbet imorgon :)
Ha en bra kväll! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0