Torsdag- 26 Januari

Hej
Jobbade först 06 - 14.30 sen efter jobbet drog jag till tandläkaren, hade lite att prata med dom om. Men det gick ju tyvärr inte som det skulle, då skulle jag precis gå när kassörskan kommer efter mig med en påse, hon sa att det var plåster på såret. När jag kom ut från tandläkaren tittade jag förstås i påsen, där hitta jag en tandborste, tandkräm och tandtråd. Kan ju vara bra att ha!
Mina första tankar om hela situationen var : "Jag ska slarva med städningen imorgon på tandvården bara för att." Men nu i efterhand blev jag ändå ganska glad för presenten, bara en liten sån grej kan göra mig glad. Jag gillar att jag uppskattar saker så lätt!

Idag fick jag även veta att jag ska jobba nästa vecka också, 06 - 14.30. Tjoohoo!
Samma tid och samma plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0