Fredag- 13 Januari

Skrämmande va? Det är fredagen den 13:e, det får inte hända något idag. Jag som ska ha sån rolig dag! Fast är den här dagen något att vara rädd för? Vi får väl helt enkelt se.

Nu på dagen ska jag ta det lugnt, gå ut och gå med hunden, se någon film! Blir träning med Emma, 17.00. Sen hem och duscha och åka till Emma, där även Cornelia och Anna kommer vara. Vi ska laga mat och ha en disneykväll, med massa disneyfilmer. Så ser min dag ut.
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Så först träning

På med kläderna

Sen träffa dom här människorna :)



Döda mig inte för bilderna!
Speciellt inte idag ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Blää vad jag ser hemsk ut på den övre bilden. Hej-jag-har-bott-i-en-källare-i-tre-månader-hej-då.

2012-01-13 @ 12:24:24
Postat av: Anna

Hahahha, men gud var har du hittat den där bilden? xD

2012-01-16 @ 09:59:04
Postat av: MALIN

När vi satt och fikade på taket xD

2012-01-16 @ 13:32:45
Postat av: Anonym

När vi satt och fikade på taket xD

2012-01-16 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0