Torsdag- 9 Februari

Godmorgon!
Jag vakna för en timme sen, jag vaknar tidigt nuförtiden, det känns alltid lika skönt med det. Jag vakna först av att hunden ville komma in i mitt rum, jag råka stänga dörren igår. Släppte in henne och sen gick jag tillbaka till min säng :) Just nu ligger jag och slöar riktigt ordentligt! Menmen, idag ska jag göra några vikiga saker. Jag kan säga den oviktigaste först!

Det första jag ska göra är att ta ur min näspiercing, ska gå utan den hela dagen idag för att se hur det känns. Ska nämnligen ta bort den föralltid, så fort jag får mod till det. Tro det eller ej men det är svårt. Jag känner inte för att ha den kvar. Jag är ju snart vuxen... jag känner att jag vill minnas min näspiercing som en tonårsgrej, liksom en dum idé som jag fick för mig när jag var 16 år. Då när jag tog den tyckte jag bara att de va coolt! Men nu efter 3 år känner jag mig inte lika cool med den...
Som sagt, när jag tog piercingen var det en tonårsgrej, jag gick bara i skolan, man kände sig cool i den, inget märkvärdigt med det. Men nu har jag gått ur skolan och det är bara jobb i skallen på mig. Dom jobben som jag vill syssla med är att jobba med människor och jag ser ingen mening med att spela cool då. Och sen vet jag att det inte är så speciellt coolt med piercingar. Så mitt test idag blir en hel dag utan min näspiercing!

Kommentarer
Postat av: David

jag tycker det är en väldigt fin ide:)

2012-02-15 @ 00:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0