Onsdag- 8 Februari

Nu ska jag vara ärlig, jag är glad just nu.. jag borde inte vara glad. En lättnad släpptes förut och jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Att jag vågar med saker även fast det känns tungt. Det är nog såhär livet ska vara. Man går igenom mörka och ljusa tider. Min tid ska egentligen vara mörk, men ändå känns det härligt! Nu kan jag fokusera på mig och bara ta hand om mig själv och slippa alla onödiga och jobbiga tankar som har svävat där, som har tagit upp all min tid en längre tid. Jag ska aldrig låta det hända igen, ingen ska någonsin kunna ta mig förgivet längre. Nu vill jag bara tänka på mig, på familjen och mina vänner. Jag ska göra precis som jag vill. Om jag vill åka härifrån så ska jag bara göra det, ingen ska kunna hindra mig. Jag kan söka jobb vart jag vill utan att ta hänsyn till någon, ingen ska styra över mig längre. Nu vill jag bara följa mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0