Onsdag- 15 Februari

Jag älskar min ordning i min garderob, jag hittar kläderna jag vill ha på direkten! Såhär duktig har jag inte varit på länge. Ska fortsätta vara såhär duktig, fast vi vet redan hur det blir med den saken.. kommer se stökigt ut om några dagar. Men jag ska iallafall försöka och det är väl positivt? :)

Jag har precis satt igång min plattång, det är dumt att platta håret jag vet, men mitt hår står åt alla håll idag och vill ha iordning på det. Sen är håret starkt, det klarar av det. Som min frisör sa, hon var avundsjuk på mitt hår för att det var så långt och naturligt hår. Jo tack jag vet, jag har kämpat för att få det såhär. Men jag ska få mitt hår att må ännu bättre, ska börja ta hand om det på riktigt. Som att ha inpackning (Nu blir Sofie stolt). Har varit slarvig med det, men ska bättra mig! För hur kul är det inte med ett friskt vackert hår?
Sen vill jag skryta lite till, jag behöver inte klippa mig så ofta för att mitt hår blir inte så slitet. Sist jag var hos frisören frågade hon mig hur längesen jag var och klippte mig. Jag sa att jag klippte mig i Juni, och jag var hos frisören iår i Januari och det var inte alls mycket som var slitet. Det är för att mitt hår mår bra, jag tar bra hand om hår helt enkelt.
När vi ändå är inne på hår, så ska jag slinga mitt hår snart framöver, eftersom ingen kan säga åt mig vilken färg jag ska ha kommer det bli blonda slingor i håret, kommer bli som jag har idag ungefär. Oh nej skriv inte i min kommentarsfält att det sliter på håret när man slingar, joo jag vet det redan. Men håret behöver faktiskt fräscas upp :)

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: David

neeeej du har så fint hååår!^^

2012-02-22 @ 02:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0