Torsdag- 23 Februari

Godmorgon!
Just nu sitter jag vid våran stora dator, alltså våran stationära dator. Det var ett tag sen jag satt vid en sånhär dator, jag är ju så van vid bärbara datorer, tycker faktiskt att dom är mycket smidigare och snabbare än stationära. Men det kan vara kul att sitta här med, variera sig lite.
Fast egentligen sitter jag här för att jag har lite ärenden att göra, måste ringa några telefonsamtal. Känner att jag får vuxen poäng. Jag har verkligen tagit tag i mitt liv, tänker inte sitta arbetslös längre och se mina problem dyka upp en efter en. Ta tag i ditt liv så lovar jag att det kommer förändra ditt liv med, om man vågar med saker så får nog även du ett bra självförtroende. Jag kan säga er med en stoltet att jag har förändras, jag är inte den där typen som inte vågar längre, utan jag vågar göra galna saker.

Lite kul att sitta vid den här datorn, jag har ju massa gamla bilder på mig.. Haha

Tror det här var 2008 - 2009



Jag passa ju i brunt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0