Tisdag- 14 Februari

Tja!
Idag vakna jag runt 08.00 och låg i sängen och bara tog det lugnt. Var på väg att klicka hem lite kläder men så ställde jag mig frågan varför ska jag göra det? Det är väl bättre att spara pengarna lite? Man behöver inte jämt shoppa. Kom på att jag kan göra mamma glad istället. Det är ju ändå alla hjärtans idag då ska man tänka på sina nära och kära. Började med att fixa mitt akvarium, nu har mina fiskar det bra igen, rent och fint :) sedan fortsatte jag med våra toaletter, gjorde rent dom och nu är dom jättefina, så ingen får gå på toaletterna här hemma, förbjudet. Blev sen att jag plocka fram dammsugaren och dammsög på övervåningen och på nedrevåningen. Ser underbart ut, iallafall i mitt rum (a) Moppa sedan alla golv.  Så duktig har jag varit på förmiddagen, vad har ni gjort egentligen?
Tog sen en härlig promenad med hunden, solen skiner och det kan inte bli skönare, nu längtar jag till våren. Den får gärna komma snart för den är saknad. Efter 30 minuters promenad kom jag hem igen och kände hur gott det lukta i huset, luktar så fräscht. Så kul att komma hem till ett nystädat hem!
Någon som behöver städhjälp? Ring mig för jag är duktig!

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0