Måndag- 20 Februari

Jag har varit ganska arg dom senaste dagarna, asså mina bilder och filmer har bara försvunnit på datorn, helt borta.. Jag kan säga er att jag hade väldigt många bilder och filmer. Alla studentbilder, biler på kompisar, familjen. Bara puttsväck!
Men en sak gör mig glad, dom flesta bilderna ligger kvar på bloggen så kan ta bilderna därifrån.. Sen har jag sparat mina favoritbilder på min kamera. Så lite smart har man varit, men tror ändå jag har lärt mig en läxa, har ju aldirg haft en hårddisk men kanske dags att tänka på en sådan.

Menmen..
Ikväll ska jag träffa Julia, vi får se vad vi kommer hitta på, men kvällen ser jag framemot med tjockisapan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0