Lördag- 4 Februari

Helt ärligt, jag är en ung tjej och jag har inget direkt godissug, hur mår jag egentligen? Alla har godissug förutom jag känns det som. Jag ska inte klaga, nej absolut inte för jag sparar pengar på det här. Men det känns konstigt bara..

Men om min dag idag då!
Tog en lång sovmorgon imorse, vilket jag verkligen förtjänar. Har slitit hårt nu i 3 veckor med att gå upp kl 05.00 varje dag. Åh ja, det har varit kämpigt vill jag medge! Nästa vecka behöver dom inte mig. Men jag har ju lite saker att ta hand om så det passar ändå ganska bra.
Pappa kom upp till mig ca 12.00 och hade med sig frukost, så jag fick frukost på sängen och kan ni gissa vad min frukost bestod utav?! Han kom förfabian upp med smörgåstårta! Jag säger ju det, jag har det bra här hemma.
Annars har jag tagit det lugnt, städat rummet och bäddat rent i sängen. Ikväll ska jag hem till Emma, vi ska beställa pizza och kolla på melodifestivalen. Hoppas det är några bra med ikväll. Det ser jag fram emot.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0