Lördag- 11 Februari

Hej!
Nu sitter jag här igen och tänkte försöka ge mig på att blogga.
*Vad har jag gjort den här veckan? Jo jag har varit med kompisar, och pratat med väldigt många, känner att jag har behövts det. Vill tacka er igen för erat stöd! Men jag vet nu att jag är en stark person. Jag har blivit det genom mina år och jag är så glad att jag är stark, man tar saker kanske bättre då?!  
*Vad har jag gjort mer? Jag fick jobbförfrågningar om helgen, så det blev att jag jobba idag från 08.00 - 17.00 och det blir samma sak imorgon, jobba och vara duktig! Ärligt talat så är det kul att jobba och göra lite vettiga saker.
*Och vad gör jag just nu? Jag kollar på melodifestivalen och tycker inte någon låt är speciellt bra? Funderar på att krypa ner i sängen och försöka sova. Klockan kommer ring 06.30 imorgon. Inte helt fel med sovmorgon, min kl brukar annars stå på 05.00 när jag jobbar vanliga tiderna, så bäst att inte klaga nu!

Men jag har fortfarande ett problem, min näspiercing sitter kvar på samma plats... Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0