Söndag- 30 December

Hej!
Precis kommit hem från jobbet och nu sitter jag hemma på min delade tur, ska börja jobba kl 17.00, sån härlig söndag har jag. Men vad ska man annars göra? Söndagar är så tråkiga, då kan man lika gärna jobba. Plus att det är bra betalt på helger och jag klagar inte!
 
Min jul har varit mysig. Dagen började med att jag skulle jobba till 12.00, det var en skön tid att sluta! Och på jobbet hade vi julstämning och så kolla vi film. En bra jul på jobbet med andra ord.
Här ser ni våran julgran på jobbet! :)
Och det är jag och en annan jobbarkompis som har klätt granen!
 
Men iallafall, sedan åkte vi till farmor och farfar och fika med dom, och även dit kom lite släktingar. Sen blev det att åka till mormor och morfar och äta julmat och fira julen tillsammans. Riktigt mysigt!
 
Jag har inte gjort så mycket mer under julen, jag har mest varit på jobbet. Har även fått tider under hela Januari ut och början på febuari. Gilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0