Onsdag- 19 December

Hej!
Nu ska jag försöka ge mig på att skriva igen, det känns som det blir mindre och mindre.. Men ni får vara glada att jag skriver någon gång ibland iallafall. Jag tänkte berätta vad jag har gjort på sista tiden. Jag tror att ni vet svaret redan. Men ska börja berätta om helgen.
I fredags fyllde min vän Linnea år så vi var och firade henne. Det var riktigt kul, så det får vi göra om!! Det blev utgång sedan på Harrys.
I lördags var jag på julbord på Safiren och även där blev även utgång fast på Statt.
Och i söndags fyllde min faster år så vi var och firade henne.
Jag har haft en riktig awesome helg! Önskar det blir fler såna här dagar då man får ha det så bra.
 
Måndag, tisdag och idag har jag arbetat, & det blir full rulle hela veckan ut :) Jag är så glad över att jag har ett jobb som jag trivs så bra på. Tack Gud!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0