Fredag- 7 December

Hej bloggen!
Nu var det ett tag sen jag skrev igen, det beror på många saker. Har inte funnits så mycket att skriva om och sen har jag varit sjuk, helvete. Det värsta som finns är att ringa sig sjuk när man gärna vill jobba. Men allt började i onsdags, jag var på jobbet och allt var bra. Vi i personalen fick julgröt och julskinka, mycket trevligt! Jag slutade 12.00, gick hem och skottade all snö, vi har ju fått så mycket snö. När jag kom in genom dörren kände jag mig frysen så gick jag och la mig i sängen en stund och efter en stund kände jag att jag började må illa. Och sen kände jag det, det som jag hatar, det som är så äckligt. Jag var tvungen att kräkas. Precis allt kom upp, det var så vidrigt. Jag hade verkligen ingen matlust och allt jag drack under den dagen kom upp.
I torsdags, ingen matlust, åt ingenting på hela dagen, förutom på kvällen då jag försökte äta kvällsmat. Fy vilken dag säger jag bara.
Idag, jag har fått i mig frukost men har ingen matlust.. Livet är härligt! Det blir att vila mig och inte anstränga mig. Imorgon blir jag även hemma från jobbet... 
Jag känner mig så otroligt glad över att jag har så bra arbetskamrater, gud vad ni är bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0