Torsdagen

Jag är fortfarande förkyld och det  är ganska irriterande. Går och nyser hela tiden.. Jag har inte jobbat på 3 dagar nu och jag tänkte det att jag skulle vara frisk tills jag skulle börja jobba, men icke sa nicke tydligen. Jag får gå och låta förkyld idag med då. Men det handlar bara om 3 timmar idag så jag överlever förhoppningsvis. Om ni undrar varför jag bara ska jobba i 3 timmar är för att jag har tagit ett extra pass idag! 
Nu har jag gjort ett schema åt mig själv så nu ska jag börja ta tag i saker. Jag har insett att saker kommer faktiskt inte till mig utan det är jag som måste ta tag i saker för att det ska bli ordning och reda, det är jag som måste kämpa. Det är mitt liv det handlar om!
 
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0