Måndag- 20 Augusti

Hej! Sitter nu vid datorn, har knappt varit inne på datorn, man märker att man missar saker så lätt om man inte håller sig uppdaterad på datorn. Är det inte sjukt att datorn har gjort det så.. Aja. Tänkte berätta om mina dagar,¨eller rättare sagt om min helg.
 
I fredags jobba jag till 11.00, då sprang jag hem och gjorde mig iordning. För kl halv 12 drog jag och mamma iväg till Norrköping och luncha med far min. Han jobbar ju där. Blev en trevlig lunch på en restaurang med trerätters, lyxigt va? :) Efter lunchen drog jag och mamma vidare till min mammas mormor och morfar. Det blev prat och fika där. Trevligt trevligt.  Sen bar det hemåt, och då blev det att packa väskan för senare dra till finaste och vara där en hel helg. Det serverades grillad lax, klyftpotatis och en sås när jag väl kom dit. Mumsigt!
 
Lördag: Klockan ringde 06.00 och då gick jag upp och gjorde mig iordning mig för arbete. Jag hade en kortdag och sluta 11, då drog tillbaka till finisen och kröp ner under täcket igen, hihi. Vi tog det lugnt den lördagen och bara njöt av filmer och prat.
 
Söndags: Då ringde klockan på 06.00, fixa mig för jobb och drog iväg, det var även en kortdag. Kom hem till fina efter jobbet och kröp ner under täcket, busigt! Även den dagen var lugn. Det blev pizzaätande den söndagen. En tråkig söndag som vi lyxa till det med pizza, men det är så det ska vara!
På kvällen åkte vi hem till mig och myste här istället.
Sen måste jag berätta om en riktigt läskig grej som hände i söndags. Vi fick in en sån där spindel som kan flyga i köket, mamma var snäll och försökte få ut den genom köksdörren men den försann på något konstigt sätt. Sen efter ett tag hör vi hur det börjar låta från stekpannan, något som fräser. Herregud, det var spindeln som kan flyga, som hade flygit och lagt sig i stekpannan. Jag som precis hade använt mig utav stekpannan. Han brändes alltså ihjäl i stekpannan!
 
Idag: Jobba jag 07.00 - 16.00. Finns inte så mycket mer att säga än att jag har jobbat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0