24 - 25 Agusti

Hej!
Igår när jag kom hem från jobbet cyklade jag iväg till specce och köpte tacos grejor och gjorde iordning tacos, till mig själv, mycket gott blev det. Helt ensam var jag, det var bara jag och hunden hemma. Men ensam är väl stark,eller? Det blev en sista promenadrunda med hunden vid 22.00 och efter det blev det film, Pretty woman. Men ack så trött man var, låg ju och halvsov vid 23.00.
Imorse vakna jag utav kl ringde vid 05.30, det var verkligen usch, att behöva gå upp vid den tiden. Blev att göra iordning lite frukost, fixa mig och ta en promenad med hunden innan jobbet. Helt slut var man.
Nu är jag hemma på delad tur, snart ska jag göra iordning lite tacos, det blev över från igår :)) Sen blir det att åka tillbaka till jobbet och fortsätta kämpa. Hejjahejja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0