Tisdag- 17 April

Man kan i stort sätt säga att jag är hemma på timmar nu. Inte det roligaste direkt.. Men det är riktigt skönt att man bor nära sitt jobb. Jag ska börja jobba igen 13.30. Och det blir väl att cykla hemifrån 10 över 1 kanske? ;) Varför jag cyklar så tidigt när det bara tar två minuter att cykla är för att jag tycker om att komma tidigt till jobbet. Byta om i lugn och ro, träffa personalen,, prata lite med personalen, dricka kaffe. Jag tycker om att vara i tid till saker! Jag gillar inte att komma prick på klockslaget,  visst att det har det hänt nångång men jag gillar inte det. Jobb ska skötas på ett snyggt sätt!

Sen gick mina favoritjeans sönder idag, sorgligt.. R.I.P.


Måste faktiskt säga att jag är så lycklig som person, jag har två jobb som jag trivs väldigt bra med, (dock bara vikariejobb), underbar familj, hund + vänner! Kan livet bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0