Om min helg

Hej!
Tänkte berätta lite snabbt om min helg eftersom jag hör att maten är snart klar därnere ;)
Jo jag gick upp ca 06.00 i fredags och gjorde mig iordning till jobbet, började kl 07.00 :) Allt gick bra förutom att jag är så glömskt att glömde att ta en rast på eftermiddagen. Man har faktiskt två raster när man jobbar 10 timmar. Men som jag skrev i ett annat inlägg så gillar jag inte att ha rast, kanske därför jag glömde bort det.. Men iallafall, när kl blev 18.00 stod mamma utanför mitt jobb. Jag hade beställt en taxi som kunde köra mig till tågstationen eftersom mitt tåg skulle gå 18.13, så det var rätt bråttom iväg.
Jag hann i tid och tåget var till och med 6 min försent ;) När jag väl kom till Norrköping mötte min fina vän Emma upp mig och vi gick till henne. Hon hade förberedt tacos till oss. Vi åt och sen drog vi iväg och mötte upp hennes vänner för vi sedan skulle gå på bio. Vi såg på "Iron sky".
Efter bion gick vi tillbaka till Emma och titta på film där. & ca 01.00 gick vi och la oss, båda var rätt trötta.. På lördagen hängde vi på stan. Det var ganska mycket människor där, men det var väl inget ovanligt direkt. När kl blev 18.00 drog vi till tågstationen för mitt tåg skulle gå 18.34. Det var skönt att tåget redan stod där när vi kom så det var inte försenat denna gång. Efter ca 20 min kom jag hem i våran lilla stad, där mamma och pappa mötte mig och vi åkte hem :)
Och imorse ringde kl 06.30, då var det dags att åka till jobbet hehe. Sluta kl 11.00 så åkte hem och sov en stund sedan besökte jag duschen och nu sitter jag här. Jag ska börja jobba snart igen, kl 16.00!
Men det är så kul så det gör ingenting! :D

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0