Måndag- 2 April

Inte okej att man glömmer bort att äta lunch. Jag har ätit frukost vid 07.00 tiden och druckit kaffe vid 10.00, sen har jag totalt glömt bort att äta. Har gjort så mycket andra saker idag. Kl är nu 5 så det är ingen idé att göra iordning något när man ändå ska äta kvällsmaten om nån timme.

Måste tipsa om att man kan kolla på filmer på youtube. Istället för att vara olaglig och ladda ner kan man se filmerna på youtube istället. Ibland är varje avsnitt ca 10 min lång och då måste man byta och klicka på nästa del. Men jag tycker inte det är så speciellt jobbigt, hehe. Dom filmerna jag har tittat på har faktiskt varit 90 minuter långa. Alltså hela filmen. Så det finns ska ni veta. Jag tycker det är bra att kolla youtube, kvalitén är helt okej!
Nu ni, dags att gå härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0