Kvällen

Har varit duktig nu ikväll. Fick verkligen ryck förut, jag var så less på att inte ha någon skrivare som funkar. Sen har vi haft en skrivare här hemma som är helt ny som har stått ett halvår utan att någon har kopplat igång den. Så jag satte igång den, jag fick till och mor min att hjälpa mig med den. Och jag är en sån person som aldrig ger upp och vet ni vad? Vi fick ordning på skrivaren och den funkar nu. :) Hehe.
Det coola med våran skrivare är att skrivaren har en kopieringsmaskin så vi fick automatiskt en kopieringsmaskin. Liksom två flugor i en smäll. Det låter bara för bra för att vara sant.

Nu har jag precis duschat, och nu tänkte jag gå och göra popcorn till kvällsmaten. Jag vet, popcorn suck.. Men jag var inte hungrig förut och jag är ju sugen på popcorn, så då får helt enkelt bli det.
Ha det bra alla!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0