Torsdags

Träffade flickorna vid 15.00 på stan och där blev det fika. Det var väldigt trevligt att träffas och prata om allt möjligt. Kul hade jag det!:) Sedan gick vi på stan och jag slog till med ett nytt nagellack! Efter några timmars väntan drog vi till Ungdomsreyn och kollade på! Den var rolig och jag tror att premiären kommer bli bra imorgon. (jag ska ej gå imorgon, jag såg ju den idag). Sen kom min kära far och hämtade mig. Har testat mitt nya nagellack och det känns som det vart ett bra köp. Nuuså sitter jag här på min sängkant. Tänkte byta sängkläder så jag sover gott inatt. Imorgon är det nämnligen en stor dag!

Ska snart fortsätta att kolla på serien som jag har påbörjat med!
Skriver inte mer ikväll. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0