Kvällen

Ojojoj, jag la ut min bloggadress på facebook. Skulle bara testa och se om det var mer människor som skulle kolla här. Det var de kan jag säga. Egentligen vill jag inte ha massa onödigt folk här inne som läser vad jag gör om dagarna. Vill helst ha mina nära och kära. Men jag får ju mina ryck ibland, det var ändå kul att det blev fler människor som tittade hit. Ni får faktiskt en inbjudan av att få fortsätta titta hit. :))


Följde fotbollen förut, nej usch vad ledsen jag blev när Djurgården förlorade. Det blev 2 - 1 till Göteborg. Jag som hade laddat kvällen med goda saker. Men det är inget man kan göra åt. Dom gjorde sitt bästa!
Jag vet, jag är ingen sporttjej. Men detta var riktigt kul att se! Särskilt när man gillar ena laget. Efter fotbollen blev det ensam mamma söker som vi hade spelat in eftersom vi skulle missa det pga fotbollen.
Och nu sitter jag här, ska snart göra mig iordning för sängen. Ska upp tidigt imorgon!
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0