Turkiet dag 7

Här kommer våran sista dag, Dag 7


Vi började dagen med att gå till en som fixar naglar :)






Linneas fina naglar :)



Sedan var det min tur


När tjejen var klar med mina också gick vi till en restuarang för att äta lunch






TAAAADAAA!


Vi la oss senare vid poolen och båda somna




Dags gå ut och äta på vårat favorit ställe!




Plankstek, såå god den var!




Pink lady drink :)




Den där damen tvingade upp oss på scenen, haha


Pink lady, nr 2


'
Det här blev den sista dagen. Jag har haft det så underbart, jag vill bara spola tillbaka tiden då när vi satt här på restaurangen och bara njöt av att vara utomlands. Tack Linnea för en fantastiskt semester! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv vännen! Ett minne för livet verkligen! <3

2011-09-09 @ 12:14:30
URL: http://byllabull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0