Födelsedagen

Först och främst vill jag tacka alla som tänkte på mig på min födelsedag! Jag blev otroligt glad över alla fina sms och facebooks meddelanderna! Tack så mycket!

Tänkte berätta om min födelsedag, redan när klockan slog över 12 på natten/morgonen, tills jag gick och la mig på natten. Min födelsedag började när jag var med Julia. Vi satt och skratta hela kvällen/natten. Vi satt och kollade på Julia när hon var liten och drack te. Väldigt trevligt! Fick sedan skjuts hem när kl var 02.00 - 03.00(?) på natten och jag fick låna hela första säsongen av serien Vampire Diaries. Valde att titta på ett avsnitt när jag kom hem men blev för trött för att se mer, så jag valde att släcka lampan och sova. Runt 09.00 - 10.00 kom mamma och pappa och gratta mig. Fick en klocka, smycken, kokbok, :)  Jag blev väldigt nöjd! Fick även bestämma vad vi skulle äta som lunch och det fick bli kina mat. Längesedan man åt det och måste säga det, det var riktigt gott!
Mamma och jag gjorde sedan några ärenden på stan och åkte o handla lite mat och lite gottgott. Sedan bar det hemåt. Syster dök upp vid 16 och firade mig, hon firade mig lite senare för att hon hade jobbat den dagen. Runt 18.00 åt vi mat och det fick bli tacopaj! Mums!
Släktningarna dök upp vid 18.30 - 19.00 och då blev det mera presenter till mig. Fick en Orkide (blomma) så nu har jag 3 blommor att sköta. Jag som älskar blommor, vill ha mera! Fick även flytta hemifrån saker,  pengar. Det bjöds på tårta och fika hemma, det var en riktigt trevlig kväll! Men det har flugit i mig något, någon som kan tala om? Jag ställde mig nämnligen och diska den kvällen.. När alla hade åkt hem satt hela familjen och titta på tv tillsammans, inte vanligt att det händer!
Jag avslutade iallafall min dag med några avsnitt från Vampire Diaries, och somna direkt när jag släckte lampan. Bra födelsedag, fortsätt så snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0