dagen

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv, det mesta är rätt kämpigt har jag kommit på. Har inte kunnat sova på flera dagar nu, som om något stör mig, någon som kan tala om för mig vad det kan vara? Själv har jag ingen aning...
Äsch, ska berätta om min dag:
Ca 13.00, gick jag ner på stan för att kolla vad jag önskar mig, fyller år om 7 dagar. Jag hittade bara dyra tröjor. Sedan vid 14.00 träffade jag Linnea, Denice och Victor, vi drog en vända på stan! När kl blev 17.00 gick jag till friskis och svettis och körde ett pass. Mycket skönt att röra sig. Mamma kom och hämta mig när passet var slut, vi åkte hem och åt god mat! Har nu myst framför tvn med godis under hela kvällen. Ganska nice fredag!

Jag har verkligen ont i min kropp, jag har träningsvärk som det skriker om det, både i armar och ben. Kroppen behöver vila och det kommer den få göra imorgon, för imorgon blir det party.

Är helt slut nu, så säger
Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0