Onsdag- 12 Oktober

Dagen började med att jag gick upp halv 8, tog det lugnt och fixade iordning mig. Gick enda ner till körskolan och satte mig vid datorn. Där satt jag i ca 2 timmar. Men det gav resultat. Fick en grön lampa. Hurra! Efter körskolan gick jag till friskis och skaffade månadskort. Nu ska jag träna aktivt i en hel månad!  Fixade även mina ögonbryn på hud och hår så nu är dom iallafall jämna och fina! Har haft tjocka och ojämna ögonbryn ett tag! Inte så snyggt precis... Det tog ca 5 minuter att fixa dom, när jag vart klar mötte jag Linnea och Anders. Vi gick till stadsparken och åt mat. Det blev en schnitzel. Gottgott :) Riktigt kul att träffas, får vi göra om snart!:) 
Nu har Nellie och jag precis kommit hem från en promenad, skönt väder, synd bara att det blåser. Ska väl börja plocka undan saker nu igen, börjar bli mycket kläder på min fåtölj heheh.
Puss



Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för en trevlig lunch! <3

2011-10-12 @ 15:37:40
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kostade det att göra ordning ögonbrynen? =) <3

2011-10-12 @ 18:04:40
URL: http://rainbowforest.blogg.se/
Postat av: MALIN

Jag tror priset ligger på 60 - 80 kr, men hon tyckte mina var fina så hon behövde inte ta så mycket på min ögonbryn, så hon tog 50 kr för mig. :) <3

2011-10-12 @ 19:23:14
Postat av: Ida

okejokej.! Skulle också vilja fixa det, tycker de e så träligt att hålla på och trixa en massa själv=) hehe så smidigt att bara gå dit då =)

2011-10-12 @ 21:16:49
URL: http://rainbowforest.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ja, det är rätt smidigt att gå dit. Mina blev så ojämna så jag var bara tvungen att gå dit och rätta till det. ;) <3

2011-10-12 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0