Tisdag- 25 Oktober

Idag har jag inte alls gjort mycket, var ute en sväng med hunden, ätit, städat, hjälpt syster, pratat med Linnea i telefonen, jag kände att jag behövde någon att prata med. Känner att jag måste börja små packa lite. Har redan tänkt ut i huvudet vad jag ska ha med mig för kläder så det känns tryggt att man är förberedd. Jag ska till ULLARED imorgon, tjooooho! Det blir Linnea, Denice, Ida, Emelie och jag som sticker dit över en natt, vi har hyrt en stuga där, det ska bli riktig myspys! Ska bli spännande att åka dit, jag har aldrig varit där så det ser man fram emot. Det är tänkt att vi ska dra någon gång efter 07.00 imorgon så det gäller att man somnar rätt tidigt ikväll så man ska orka med en hel dag med shopping, hihi.
Jaa annars då? Det är bra med mig, ibland går humöret upp och ibland ner. Men så är det för oss alla. Menmen, måste bara säga att imorse när jag vaknade, så vakna jag upp med 80-talfrilla.
Nu hör jag att tvättmaskinen är klar så bäst att slänga in tvätten i torktumlaren. Sen måste jag ut med hunden igen.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättetrevligt att du ringde! Du vet att du alltid kan ringa till mig. Dag som natt! Alltid välkommen att ringa vännen <3

2011-10-25 @ 17:18:44
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: MALIN

Det var riktigt skönt att prata med dig, måste jag säga! :) Tack vännen, det värmer! Du vet att du också alltid kan ringa mig, precis när som helst :) <3

2011-10-25 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0