Tisdag- 11 Oktober

Nu har jag precis blivit klar med efterätten! Idag är det min tur att laga mat här hemma. Tänkte lyxa till det med förrätt, huvudrätt och efterätt. Jag nämnade det en annan gång här i bloggen, att jag ville göra som halv 8 hos mig. Men den här planeringen på matlagningen är inte riktigt som halv 8 hos mig. Utan den matlagning jag ska göra är lättlagad mat. Har varit sugen på maten länge nu. Det kommer bli bra! Vågar tyvärr inte avslöja vad det blir för mat om någon i familjen skulle läsa... annars skulle jag göra det :) 
Väntar på mor min ska komma hem så vi kan åka till affären och handla det allra sista. Men innan hon kommer hem ska jag hinna dricka upp mitt kaffe och gå och fixa till mig lite. Kanske ska duka med?
Liiite kul att jag tar det här på stort allvar! :) Men rooligt är det!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0