Om min kväll

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så hände det inget speciellt idag. Jag tog det lugnt och det var riktigt skönt att sitta av dagen med spel på datorn. Blev lite olika spel och det var kul. Jag är ju ingen människa som brukar sitta och spela spel så ofta!
Vid ca 18.30 åkte mamma och jag till posten, vi hämta syrran där. Vi var säkert där i 30 minuter. Skulle inte förvåna mig om jag börjar på posten snart. Det har nu varit riktigt många som jobbar på posten som har frågat mig varför inte jag jobbar där. men det enda kravet dom har är körkort och det har ju jag om ett tag? Heheh, nyfikna? Nej men seriöst, tro inget. Jag driver.. :)
Fixade även med pengar så nu har jag pengar till resan imorgon. Det ska bli riktigt skojsigt! Men nu ser jag att klockan är mycket, tiden går fort när man har roligt. Jag tror att jag snart måste släcka lampan och försöka sova. Men innan jag släcker lampan ska jag packa ner en grej som jag garanterat kommer glömma imorgon. Ska avsluta nu tänkte jag.
Men ha det så bra nu, för det kommer jag ha! Skriver på torsdag kväll då när jag är hemma.
Puss Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0