Nattinatti

Nu säger jag godnatt!

Men först ska jag dela med mig av mina funderingar!



Ibland saknar jag min lugg. Men varje gång jag klipper lugg så ångrar jag mig.. för när jag har klippt luggen inser jag att jag är passar bättre utan lugg, så som jag har nu! Vet icke om det stämmer, men jag antar det eftersom jag varje gång har fått den känslan. "Malin, varför har du klippt lugg för, jag hade ju fint hår innan du klippte dig". Visstligen är det kul med förändringar, men jag tror att jag passar bättre såhär som jag har idag. Grejen är, varför saknar jag något som jag i själva verket inte saknar?
Har ju luggbild på min profilbild här på bloggen, t om på facebooksbilden. Illa, illa, jag måste ju byta, såhär kan jag inte ha det. Frågan är: Vilken bild ska jag ha? Någon som har förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0