Kvällen

Duktig jag har varit idag, började dagen med en lång promenad med mamma. Tog det sedan lugnt på eftermiddagen och läste teori och gjorde min läxa som jag fick av min lärare. Körde även bil ikväll, jag fick välja bil och då testade jag den stora bilen. Det gick väldigt bra fast jag bara har kört den en gång tidigare! När jag kom hem bytte jag snabbt om till träningskläder och gick ut och sprang i spåret. Det var dock lite mörkt, men det fanns lyktor som tur var. Efter springturen hoppade jag in i duschen och nu har jag hittat en burk i kylskåpet med blandning med massor av frukter. Frukt på burk.
Nu blev det en film "Natt på museum" den går på fyran. Ska väl se klart den, sen ska jag släcka lampan och äntligen sova!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0