Tankar om .. ja

Jag har tråkigt, finns det någon som vill snacka? Prata om något roligt? Jag är uttråkad, men det ska vi lösa. Jag har ju alltid mina säsonger av friends att se. Friends får mig alltid att skratta, det är bra att det finns saker man kan skratta åt. Skratt förlänger livet eller vad säger man? Man ska visst skratta 10 minuter om dagen, right? Jag tror jag skrattar mycket mer än bara 10 minuter. Inte just nu, det håller jag med om. Men när jag har roligt kan jag sitta och skratta åt saker i timmar. Då borde mitt liv ha förlängs väldigt mycket! Skönt att höra hah
Jag känner att jag sitter och babblar om ingenting, men det är okej! Men jag tror jag ska gå ner och göra mycket te och sätta mig och kolla på dom kära vännerna. Jag är på säsong 4 nu, det går framåt. Men ett problem, jag vill ju aldrig att friends säsongerna ska ta slut.. så jag kanske inte borde se mer säsonger? Jag vet, jag är hopplös :))


Kommentarer
Postat av: Denice

Vilken tur att du fick alla med dig hem ;)<3

2011-11-05 @ 01:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0