Ullared!

Nu kommer dom efterlängtade Ullaredsbilderna! Enjoy



Jag valde dessa kläder :) Här vänta jag på att bilen skulle komma och plocka upp mig


Här är Ullareds bilparkeringen



Såg ut såhär när vi kom in i stugan. Man att kunde sova 2 i bäddsoffan och sen fanns det 2 sängar ovanför soffan.


Här är köket!



Här är bordet!




Vi gick ut och åt på Harrys! Gottigott



När vi kom tillbaka till stugan hällde vi upp JULMUST och blev mys med tv och mycket prat.




Här sov alla vi 5 tjejer! Vi la till madrasser. Trångt blev det


Dag 2


Här sitter vi hungriga, vi hade gått från ca 09.00 - 13.00 så vi var rätt hungriga, här ska vi strax gå till en låång kö och köpa mat. Det blev lax för min del :) Men det smaka bra!



Nu hade all packning hoppat in i bilen, bilen var verkligen överfull. Det var fullt i takboxen, fullt i bagageluckan och där jag satt hade vi packning vid bena. Fanns ingen plats att ha bena + att jag hade saker i knät när jag satt i bilen. Jag tror vi lämnade Ullared efter 17.00, så några timmar shopping blev det. Från 09.00-17.00. Sen blev det 4 timmar hemfärd!



Som sagt, det var fullt i våra knän.



Nu ska jag visa saker som jag köpte på Ullared! Jag kommer inte visa allt, för jag köpte väldigt mycker grejer.

 
Här köpte jag Friends säsonger. Så nu har jag alla! :)



Suddig bild såg jag nu, Prisonbreak, första säsongen :)



En naajsig väska! Dålig bild jag vet. Snygg i verkligheten



En spargris! På grisen står det "För svinrika"



Min vovve blev jätteglad för sin rosa gris!



Närbild på rosa grisen, haha


Parfym



Mattor



Vante







Lite smått och gott :)

Dåliga bilder, I know! Jag köpte även lite kläder men dom orkar jag inte visa, då får ni komma hem till mig om ni vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0