Min kväll

Var och träffade farmor och farfar förut, det var trevligt det! Farmor fyller ju år idag så vi var där och firade henne. Det blev tårta och kakor. Satt fint i magen faktiskt! Just nu är jag trött, jag borde sova snart. Ska upp rätt tidigt imorgon. Jag måste vara vaken senast halv 9 imorgonbitti, det är några ärenden jag ska på imorgon och det vore inte kul om man kom försent :P Men jag känner att jag måste se några avsnitt ikväll, har knappt sett några idag. Jävla beroendeframkalladeskit. Men först ska jag gå ner och hitta något gott att tugga på. Det är inget kul att titta på tv när man inte har något att knapra på. Men usch vad jag äter, jag äter ju hela tiden känns det som.

Men säger godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0