Måndag kväll

Just nu sitter jag nyduschad framför tvn, men tror jag snart ska dissa tvn och gå och lägga mig i rena lakan. Riktigt skönt ska det bli att sova speciellt med rena sängkläder. Mums på sånt! Usch ja, jag har varit trött hela dagen idag. Men inte så konstigt när man kommer hem två på natten och går upp ca 09.00 imorse. Det tar på kraften. Men imorgon ska jag försöka sova ut länge.
Men ska göra lite grejer redan ikväll så man kan sova lite extra imorgon, som tex, ta bort mitt nagellack. Det är en skrikfärg, även fast det inte tar lång tid, men sparar ändå några sekunder på det. Jag sitter och pratar om ingenting nu. Men jag är trött och skyller på det. Så..

Bäst att avsluta mitt onödiga inlägg här.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0