Kvällen

Det bästa med att jobba på sjukhuset är alla människor. Jag är överallt och träffar massor med olika människor, både dom som är sjuka och dom som jobbar på sjukhuset. Äldre, yngre, medelålders. Det är roligt att träffa folk! Dom flesta är glada, andra är tjuriga. Men det är så livet är, alla är olika och jag vill tacka gud att jag är den glada.
Ska jobba imorgon med 11 - 19, sen vet jag inte om jag ska fortsätta där. Vi får liksom se om dom skulle ringa. Men det passar ändå rätt bra, jag har ju mitt körkort att tänka på. Får inte tappa det för att jag jobbar lite extra. Nu är det dags att börja göra iordning mig för sängen, ska gå och borsta mina tänder och krypa ner i sängen och slå på ett friends avsnitt, redan uppe i säsong 8.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0