Fredag- 4 November

Godmorgon alla vänner och icke vänner.
Jag är verkligen skit trött idag men ska gå upp från min härliga säng och stääda mitt rum. Måste plocka undan från stolen och från tv bänken. Jag förstår inte att en hög kan byggas med kläder i min stol. Skumt, väldigt skumt. Sen måste jag göra rent vattnet hos mina fiskar eller jag ska fylla upp vatten i en bunke så vattnet får stå. Tänkte köpa nya fiskar i veckan och då är det bra om det är bra vatten. Jag har ju inte så många fiskar längre. Kommer någon ihåg att jag hitta ett yngel en gång? Ynglet är fullvuxet nu, jag är ju en bra djurskötare! Heheh
Men vill faktiskt börja med mitt städande nu, ju mer jag tittar på mitt rum kräks jag. Men hörs senare!

puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0