Måndag- 2 Maj

En riktigt bra dag har det varit i skolan. När man inte har några förväntningar blir dagarna bra.
Det började med att jag, Linnea och Ida satt 1 timme innan vi skulle börja för att vi egentligen skulle försöka hinna med att se två filmer innan våran lektion skulle börja. Och vi skulle börja 10.00.
Vi gick runt och letade efter filmerna men våran lärare hade inte lagt fram filmerna. Så smart! Då fick vi sitta i en timme och vänta på våran lektion. Så roligt att behöva vänta -.- Efter lunch fick vi avsluta dagen med ett grupparbete. Det flöt på bra och vi fick sluta runt 14.00.


Enda bilden jag hitta på er :)


Efter skolan somna jag i min ljuvliga säng och nu ska jag strax plugga. Låter som en rolig dag men det måste göras. Efter mitt plugg och slit ska jag åka hem till min älskling!
Imorgon är jag ledig från skolan, så underbart skönt. Då ska jag och Daniel dra en tripp på stan.
Blir mer blogg imorgon!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0