Söndag- 15 Maj

Ojoj dåligt skrivande här. Jag har som vanligt fullt upp och glömmer bort att skriva och berätta om min dag. Men ska berätta om min helg. Min helg har jag varit i Norrköping, jag och syster shoppade lite och hitta fina saker till sommaren! Efter Norrköping träffade jag Sofie och vi såg Eurovision song contest. Det var spännande att se och man blev lite nervös. Men duktigt av Sverige att komma trea iallafall.
Idag gick jag upp tidigt och åkte till vingåker. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att plugga. Det kommer hela nästa vecka bestå utav..
Praktik och plugg.

Glömt att berätta om hur det är på praktiken ju...
Men det är bra på min praktik! Jag har jättebra handledare och jag känner att jag är välkommen därl. Hoppas det kan fortsätta så bra bara :)
Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och sätta mig och kolla på Hockey!
Heja Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0